Sunday, June 30, 2013

Radioshack update 5 - Trash parts -


Not being busy with radio much lately. I try to finish the new shack a.s.a.p.  Time to do small chores. Painting and decorating is almost done. I need to finish electricity and some make some panels for the side walls. Unfortenately I'm out of money, so was desperately seeking for some trash parts. I still have some old paint and wood and found some used panels. So far I'm doing fine and still continue to build.

Niet veel met de radio bezig de laatste tijd. Ik probeer zo snel mogelijk de nieuwe shack af te bouwen.. Verfen en behangen is zo een beetje klaar. Ik moet nu bezig met de zij panelen en de electriciteit. Helaas is het geld op. Ik probeer nu wat panelen uit containers te halen en heb nog wat oude verf en hout dat ik kan gebruiken. Zo ver lukt het aardig om toch nog verder te bouwen. Wie wat bewaard heeft wat gaat hier zeker op!

4 comments:

Hans said...

Hallo Bas,

Dat ziet er keurig en mooi uit.
Lekker veel licht, dat wordt een hele mooie shack Bas.
Nou die panelen komen er wel. Niet alles kan direct gerealiseerd worden.
Sterkte en succes met de afbouw.
73 Hans, PE1BVQ

Paul Stam PAØK said...

Hallo Bas, mooie ruimte, ook voor een indoor antenne zoals een MLoop. Maar jij hebt ruimte zat buiten, volgens mij. ;-) 73 Paul

PE4BAS, Bas said...

Hallo Hans, heb al wel wat panelen. Wil het graag klaar hebben. Zijn nog veel andere klussen die wachten. Maar afwerkenb kost veel tijd. Doe gewoon elke dag een beetje. 73, Bas

PE4BAS, Bas said...

Hallo Paul, ja een indoor antenne heb ik niet echt nodig. Heb achter nog een boom van een meter of 25 staan. Daar wil ik wel en antenne in maken. Mijn buurman vind het prima ;-) Die wil hem ook wel omzagen als ik er last van heb. Ruimte bijna zat ja maar voor een 160m full size loop nog net iets te kort... 73, Bas